Etsin kappaletta, jonka kertosäkeessä(?) lauletaan suunnilleen näin: "kun paleltuu/vilustuu sielu aikuinen" Kuulosti melko uudelta biisiltä, mutten löydä…

Kysytty

Hei! Etsin kappaletta, jonka kertosäkeessä(?) lauletaan suunnilleen näin: "kun paleltuu/vilustuu sielu aikuinen" Kuulosti melko uudelta biisiltä, mutten löydä mistään. Löytyisikö täältä apua. Kiitos!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme valitettavasti ole onnistuneet tunnistamaan etsimääsi kappaletta. Tiedustelimme sitä myös kirjastojenvälisen tietolistan kautta. Otamme yhteyttä, jos vastaus löytyy.