Mahtaako löytyä Eino Leinon runoa "Hymyilevä apollo" käännettynä ruotsiksi.

Kysytty

Mahtaako löytyä Eino Leinon runoa "Hymyilevä apollo" käännettynä ruotsiksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hymyilevää Apolloa ei löydy ruotsiksi. Käännetystä kirjallisuudesta voi hakea tietoa mm. Suomen kirjallisuuden tiedotukeskuksen tietokannasta www.finlit.fi/fili