Otsikko
Etsin isääni varten erästä vanhaa Pellervo-lehteä. Vuosien 1964-67 välillä on ilmestynyt lehti, jossa on koko aukeaman juttu eräästä metsätyömaasta Lapissa…

Kysytty

Hei, etsin isääni varten erästä vanhaa Pellervo-lehteä. Vuosien 1964-67 välillä on ilmestynyt lehti, jossa on koko aukeaman juttu eräästä metsätyömaasta Lapissa. Asun Tampereella ja kysyisinkin, missä voisin selailla kyseisinä vuosina ilmestyneitä Pellervoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lehti on luettavissa täällä Metson käsikirjastossa. Se on varastossa; varastohaut ovat tasalta ja puolelta, joten kannattaa tulla käsikirjastoon noin "viittä vailla", ettei joudu odottelemaan pitkään!

Lehden tiedot:
67.051 PEL fin Lehti
PELLERVO / Pellervo-seura ry. - 1. vsk., n:o 2 (1900)-1998, n:o 12. - Helsinki : Pellervo-seura, 1900-1998. - 30 cm.TRE PÄÄKIRJASTO: käsikirjasto: varastossa 1899-1935, 1937-2001.