Miten saan yhteyden ville hermanni valoon...vaikuttaa him yhtyeessä.....

Kysytty

miten saan yhteyden ville hermanni valoon...vaikuttaa him yhtyeessä.....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Netissä on olemassa HIM Finland -sivusto osoitteessa:
www.himfinland.net/suo/startSuo.php

Sivustolle on mm. koottu HIM-yhtyettä ja Ville Valoa koskevia linkkejä: www.himfinland.net/suo/startSuo.php?page=linkit

Sivustolla on esim. linkki levy-yhtiön sivuille: www.hmc.fi/fi/index.php

Ohessa sivustolla ilmoitetttu levy-yhtiön osoite ja puhelin:
HMC - Helsinki Music Company Oy
PL 74
00211 Helsinki
Käyntiosoite: Vattuniemenkatu 21.
Vaihde: + 358 9 681 400

Yhtiön sivuilla on myös luettelo henkilökunnasta, ja heidän sähköpostiosoitteensa ovat muotoa: etunimi.sukunimi[at]warnermusic.com