Etsin Helsingistä standardia SFS-ENV 1631 (Cleanroom technology. Puhdastilateknologia.), jota SFS-liiton mukaan ei ole vielä vahvistettu, mutta julkaistu on?

Kysytty

Etsin Helsingistä standardia SFS-ENV 1631 (Cleanroom technology. Puhdastilateknologia.), jota SFS-liiton mukaan ei ole vielä vahvistettu, mutta julkaistu on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastosta ei kyseistä standardia löydy. Standardi on ns. eurooppalainen esistandardi, josta ei ole vahvistettua suomenkielistä standardia. Soitto Suomen Standardoimisliiton kirjastoon selvitti, että englanninkielinen eurooppalainen standardi löytyy heiltä. Kirjaston osoite on
Maistraatinportti 2, puh. (09) 149 9331, faksi (09) 146 4914, sähköposti: info@sfs.fi. Tarkemmat tiedot löytyvät internet-osoitteesta http://www.sfs.fi/standard/ .

SFS-standardit löytyvät periaatteessa Helsingin pääkirjastosta, mutta aina on turvallista varmistaa asia puhelimitse ennen kirjastoon tuloa. Standardit ovat
käsikirjastomateriaalia, eivätkä ne löydy Plussa-aineistohaun kautta.