Etsin helppolukuista englanninkielistä kirjallisuutta aikuiselle naiselle. Kirjat mieluiten romantiikkaa ja viihdettä, eikä kovin paksuja teoksia. Kynnys…

Kysytty

Hei.
Etsin helppolukuista englanninkielistä kirjallisuutta aikuiselle naiselle. Kirjat mieluiten romantiikkaa ja viihdettä, eikä kovin paksuja teoksia. Kynnys lukemaan englanninkielellä korkea. Lukee suomeksi paljon.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suosittelisin nuorten aikuisten englanninkielisen kaunokirjallisuuden osastoa. Esimerkiksi Lappeenrannan kaupunginkirjastossa ko. osastossa on samoja kirjoja kuin aikuisten hyllyssä, mutta kokoelmassa on paljon ohutta, kevyttä, viihdettä ja myös romantiikkaa. Näissä nuorten puolella olevissa kirjoissa kieli ei kaikissa ole yhtä monimutkaista kuin aikuisten osaston kirjoissa.

Toki aikuisten puoleltakin löytyy kevyttä ja ohutta englanninkielistä kirjallisuutta. Lisäksi siellä on supistettuja kaunokirjallisia teoksia. Kirjat on suunnattu eri tasoisten sanavarastojen haltijoille. Sivujen alareunoissa on lisäksi selitetty vaikeimpia sanoja.

Tervetuloa tutustumaan kirjaston valikoimiin. Paikan päällä näet valikoimat parhaiten ja voit valita sellaista kirjallisuutta kuin sinulle sopii. Tietenkin voit kysyä myös henkilökunnalta. Autamme mielellämme!