Etsin haulla Jarkko Sipilän Prikaatin kosto- nimistä kirjaa, mutta en löytänyt. Millaisella aikataululla on tulossa? Voiko sitä jo varata?

Kysytty

Hei!
Etsin haulla Jarkko Sipilän Prikaatin kosto- nimistä kirjaa, mutta en löytänyt. Millaisella aikataululla on tulossa? Voiko sitä jo varata?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjan arvioitu ilmestymisaika on 29.5. ja sitä on tilattu Helsingin kaupunginkirjastoon 76 kappaletta. Juuri nyt ei voi tehdä muuta kuin odottaa ja käydä aina välillä kurkistamassa, joko kirjan tiedot on viety tietokantaan. Varauksia ei vielä voi tehdä.