Etsin Carl Gustav Jungin elämäkerrallista teosta (Mitt Liv - minnen drömmar tankar - tai sinne päin) suomennettuna. Onko sellaista Sellainen on tietääkseni…

Kysytty

Etsin Carl Gustav Jungin elämäkerrallista teosta (Mitt Liv - minnen drömmar tankar - tai sinne päin) suomennettuna. Onko sellaista Sellainen on tietääkseni olemassa, mutta onko sitä teillä kirjastossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on ilmestynyt Mirja Rutasen suomentamana nimellä

Unia, ajatuksia, muistikuvia

ainakin kuutena painoksena, ensimmäinen v. 1985.

Saatavuudesta löytyy tietoja pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen (Helsinki, Vantaa, Espoo, Kauniainen) sivulta

www.helmet.fi