Etsin 90-luvulla kirjastosta lainattua lasten/nuortenkirjaa, jonka päähenkilöllä (tytöllä) on lemmikkinä joko marsu tai kani. En valitettavasti muista kirjasta…

Kysytty

Hei,
Etsin 90-luvulla kirjastosta lainattua lasten/nuortenkirjaa, jonka päähenkilöllä (tytöllä) on lemmikkinä joko marsu tai kani. En valitettavasti muista kirjasta muuta kuin kohdan, jossa lähtee kesälomalle ja haluaa pakata myös marsun hoitotavarat mukaan, muttei saa kaikkea mahtumaan, ennenkuin isä pakkaa laukun (rullaa vaatteita pienemmäksi ja tunkee niitä saappaanvarsiin).

Kirja ei muistaakseni ole osa kirjasarjaa. Kirja oli suunnattu n 10v tytöille; kevyt romaani.

Osaatteko auttaa?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti en pystynyt kollegoitteni avullakaan keksimään, mistä kirjasta on kyse. Voit vielä kääntyä kysymyksesi kanssa Lastenkirjainstituutin puoleen. Heidän kirjastonsa tiedonhakulomake löytyy sivulta:  https://lastenkirjainstituutti.fi/kirjasto