Otsikko
Etsin 1990-luvun lopulla mahdollisesti Lasten parhaat kirjat -kirjakerhosta saatua kirjaa, jossa peikko maalasi seiniä. Kirjassa opeteltiin muistaakseni värejä…

Kysytty

Etsin 1990-luvun lopulla mahdollisesti Lasten parhaat kirjat -kirjakerhosta saatua kirjaa, jossa peikko maalasi seiniä. Kirjassa opeteltiin muistaakseni värejä tarinan avulla. Muistikuvat ovat hatarat, mutta mistähän kirjasta voisi olla kyse?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisikohan etsimäsi kirja Petra Szabón Peikonpojan värikätkö (1993).

Teoksen saatavuuden oman kirjastoverkkosi alueella voit tarkistaa täältä.

https://outi.finna.fi/Record/outi.279354