Otsikko
Etsin 1980-luvun nuortenkirjat, jonka päähenkilö oli muistaakseni nimeltään Armi, ja hänen ihastuksensa (ehkä?) Tempa. Poika oli loukkaantunut …

Kysytty

Etsin 1980-luvun nuortenkirjat, jonka päähenkilö oli muistaakseni nimeltään Armi, ja hänen ihastuksensa (ehkä?) Tempa. Poika oli loukkaantunut (moottoripyöräonnettomuudessa?) a parin välit olivat menneet poikki, mutta lopussa he löytävät taas toisensa. En muista kirjasta oikein muuta kuin että siinä katseltiin pilviä ja ajeltiin moottoripyörällä...

Vastaus

Vastattu
Valitettavasti kirjaa ei löytynyt. Etsin Kirjasammosta noilla päähenkilöiden nimillä ja moottoripyörällä, mutta ei tärpännyt, https://www.kirjasampo.fi. Ehkä joku lukijoistamme tunnistaa kirjan?