Otsikko
Etiikassa tai tietoteoriassa päin hyllyssä on valkoinen paksu kirja satanismista, hevimusiikista ja freudin psykologian uhreista jotka kuvittelivat että…

Kysytty

Etiikassa tai tietoteoriassa päin hyllyssä on valkoinen paksu kirja satanismista, hevimusiikista ja freudin psykologian uhreista jotka kuvittelivat että vanhemmat olivat käyttäneet heitä seksuaalisesti hyväkseen kuunnellessaan hevimusiikkia kellareissa mikä kirjan nimi mahtaa olla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Voisiko kyseessä olla Gary Valentine Lachmanin teos Tajunnan alkemistit: kuusikymmenluvun mystiikka ja Vesimiehen ajan pimeä puoli
vuodelta 2009.

Lisää kirjoja aiheesta löytyy piki-verkkokirjastosta, osoitteesta https://piki.verkkokirjasto.fi/web/arena/haku;jsessionid=D84338096E3EE5…