Etelän rokkia -80 luvulta. Radiosta kuultuna joskus vuonna -84/-85 biisi jonka kertsi meni jotensakin näin:" ...watch the little lily back you, she's riding on…

Kysytty

Etelän rokkia -80 luvulta. Radiosta kuultuna joskus vuonna -84/-85 biisi jonka kertsi meni jotensakin näin:" ...watch the little lily back you, she's riding on her automobile..." Esittäjästä/nimestä ei aavistustakaan. Tyylilajiltaan southern tyyppinen rock (ZZ TOP, Lynyrd Skynyrd, Molly Hatchet jne). Löytyykö tietoviisaita?

Vastaus

Vastattu

Tätä kappaletta emme löytäneet, ikävä kyllä. Chuck Berryn Riding along in my Automobile:ssa löytyy tietysti myös baby, joka matkustaa mukana, mutta se ei sovi tyylilajiina, https://www.youtube.com/watch?v=0aZ6v679JtQ . ZZ Top'in She loves my Automobile ei ehkä oikein osu sekään sisällöltään. Widespread Panicin Little Lilly ei oikein sekään istu kuvaukseen, https://www.youtube.com/watch?v=HG89lzBn9Tk. Sam Morrison Band I gotta ride ajelee itse, mutta en juuri saa selvää, mitä muuta sanoissa kerrotaan. Yritin kuunnella Black Crowes'ia, Drive-by Truckersia, Mountainia, Allman Brothersia, Huble Pie'ta, Blackfootia, Georgia Satellites'ia ja Jason and the Scorchersia, mutta ei tärpännyt. Kollegoilta tiedustelin valtakunnallisella listalle pariin kertaan, mutta en saanut vastausta. Eli täältä ei löytynyt tietoviisaita, mutta ehkä joku lukijoistamme tunnistaa kappaleen?

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Pienenä lisäyksenä, että mainitun Chuck Berryn kappaleen oikea nimi on "No Particular Place To Go".