Otsikko
Espoon puolella voi kuulemma itse laittaa rahaa "tilille" kun tulostaa jotain kirjastossa. Miksi Helsingissä ei voi? Pitää aina pyytää henk.kuntaa apuun.

Kysytty

Espoon puolella voi kuulemma itse laittaa rahaa "tilille" kun tulostaa jotain kirjastossa. Miksi Helsingissä ei voi? Pitää aina pyytää henk.kuntaa apuun.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Espoo ja Helsinki käyttävät täysin eri tulostusohjelmaa. Espoo otti juuri hiljattain käyttöön aivan uuden Princh-tulostusohjelman, kun taas Helsingin kirjastoissa on käytössä vanha, jo vuosia sitten käyttöön otettu Papercut-tulostusohjelma. Espoon käyttämässä uudessa ohjelmassa tosiaan on mahdollisuus maksaa itse etukäteen pankkikortilla, MobilePaylla tai PayPalilla, mutta Helsingin vanhassa Papercutissa sellaista mahdollisuutta ei ole, eikä siihen sellaista saada jälkikäteen liitettyä.Tilanne voi muuttua vain jos Helsinki jossain vaiheessa uusii tuon tulostusohjelmansa.