Otsikko
Mistä löydän täydellisen listan tangomarkkinoiden levyistä?

Kysytty

Erittäin yksinkertainen kysymys. Mistä löydän täydellisen listan tangomarkkinoiden levyistä? Olen sellaisen listan nähnyt netissä. Nyt en sitä löydä millään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tangomarkkinoiden levyjen listaa ei löytynyt verkosta. Tässä ohessa Finna.fi -hakupalvelun tulos, kun haetaan Tangomarkkinat -alkuisia äänitteitä eri kirjastoista. Sama äänite tulee useampaan kertaan, mutta samalla selviää, mistä suomalaisista kirjastoista se löytyy. Listaus on vanhimmasta uusimpaan. Äänitteitä on äänikasettina, äänilevynä ja cd-levynä. Kansalliskirjastossa oleva musiikkitallenne (äänikela) vuodelta 1985 on myös mukana kuriositeettina.

https://finna.fi/Search/Results?sort=main_date_str+asc%2Cid+asc&filter%…