En ole millään saanut päähäni kyseisen lastenohjelman nimeä ja muistan vain pienenpieniä paloja sieltä täältä... Eli tämmöset varmaan noin teini-ikäiset lapset…

Kysytty

En ole millään saanut päähäni kyseisen lastenohjelman nimeä ja muistan vain pienenpieniä paloja sieltä täältä...
Eli tämmöset varmaan noin teini-ikäiset lapset (muistaakseni ainakin mustatukkainen tyttö ja jotain poikia) käyvät koulua. Välillä kun muistaakseni kaveriporukan ”nero” sai ilmoituksen että eräässä toisessa ulottuvuudessa on vaaratilanne he menivät tiimin salaiseen piilopaikkaan. Siellä oli sellaiset tuubit joihin kaikki paitsi tämä nörtti, joka jäi tietokoneelta vahtimaan heitä toisessa maailmassa. (Heidän energiansa, voimansa, elintasonsa) Tämä toinen maailma oli 3d animoitu kun taas normimaailma piirretty. Toisessa maailmassa oli joku pahis ja monia erilaisia örkkejä, mutta muistan että niillä örkeillä kaikilla oli samanlainen ikään kuin maalitaulu johon piti osua tuhotakseen sen. Kaverukset taistelevat maailmassa pahiksia vastaan ja muistan ainakin että mustahiuksisella tytöllä oli aseenaan jonkinlaiset miekat. (Jos joku tietää minkälainen 3d animaatio Winx klubi elokuvassa on, tämä muistutti mielestäni hieman sitä.) Olisi huippua jos joku keksisi mikä ohjelma on kyseessä... ;)

Vastaus

Vastattu

Voisiko se olla Code Lyoko, joka on ranskalainen animaatiosarja. Tässä alla linkki Wikipedian artikkeliin sarjasta.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Code_Lyoko

https://www.youtube.com/watch?v=ZkNlK71wPcQ