Otsikko
En löytänyt tarkkoja ohjeita tietyn kirjan korvaamiseen. Kyseessä on Lionel Shriverin kirjoittama teos Poikani Kevin. Kaipaisin maksuohjeita. Ystävällisin…

Kysytty

Hei, en löytänyt tarkkoja ohjeita tietyn kirjan korvaamiseen. Kyseessä on Lionel Shriverin kirjoittama teos Poikani Kevin. Kaipaisin maksuohjeita.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yleisohje on mennä ensimmäiseksi kirjan omistavan kaupungin kirjastoon. Siellä tiskillä asia kyetään hoitamaan alusta loppuun tai jos asiakas haluaa maksaa korvauksen verkon kautta, annetaan maksuohjeet. Myöhässäkään oleva laina ei muutu automaattisesti korvattavaksi. Tilanteita on monenlaisia ja siksi käynti kirjastossa on tarpeen.

Heikki Poroila