En löydä mistään nuotteja ja sanoja hengelliseen lauluun: Peipot leivot pääskyt ja linnut muut. Kedonkukat kaikki ja metsän puut. Virittävät riemuisen…

Kysytty

Hei! En löydä mistään nuotteja ja sanoja hengelliseen lauluun: Peipot leivot pääskyt ja linnut muut. Kedonkukat kaikki ja metsän puut. Virittävät riemuisen laulelun... Sitten en enää muista, miten laulu jatkuu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä Leena Leppäsen ilmeisesti perinnesävelmään tekemä sanoitus on julkaistu ainakin kokoelmassa Lasten hengellinen laulukirja (Fazer 1994).

1 ääntä

Kommentit

Kysyjälle vastaan laulun sanoista. Olin 1950-luvun lopussa Pelastusarmeijan pyhäkoulussa ja siellä laulettiin tätä.
Värssy jatkuu: Minä laulan myös: Herra hyvä on.