Otsikko
En löydä hakupalvelusta kirjaa Somerjoki Aili, Vaarojen polku, Gummerus. Onko sitä saatavilla jostain?

Kysytty

En löydä hakupalvelusta kirjaa Somerjoki Aili, Vaarojen polku, Gummerus. Onko sitä saatavilla jostain?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysyjän tarkoittama Aili Somersalon kirja Vaarojen polku on julkaistu vuonna 1930 (Gummerus). Lainattava kappale Helsingin Pasilan kirjavarastosta, HelMet (http://luettelo.helmet.fi/record=b1521721~S9*fin), Tampereella se on kotiseutukokoelmassa, jota ei lainata. HelMetin kappaleen voi kaukolainata Turun kaupunginkirjaston kautta.

Heikki Poroila