Otsikko
Elokuvassa "Paha maa" on poistettu kohtaus, jossa asiakas tulee autoliikkeeseen ja vaatii saada autonsa käyttöön tänään, mutta auto on varastettu edellisenä…

Kysytty

Elokuvassa "Paha maa" on poistettu kohtaus, jossa asiakas tulee autoliikkeeseen ja vaatii saada autonsa käyttöön tänään, mutta auto on varastettu edellisenä yönä. Kuka kohtauksessa esittää asiakasta?

Vastaus

Vastattu

Kyseisen kaltainen kohtaus on voinut esiintyä eri käsikirjoitusversioissa ja se on saatettu kuvatakin, mutta koska se ei ole päätynyt elokuvan lopulliseen versioon, ei mahdollista asiakkaan esittäjääkään ole kreditoitu: Paha maa Elonetissä.

Kohtauksen teema paikantuu elokuvan alkupuolelle, missä Isto (Mikko Kouki) varastaa autoliikkeestä citymaasturin ja jota autoliikkeen omistaja Matikainen (Samuli Edelmann) myyjiensä kanssa sadattelee. Tämän jälkeen Hurskainen (Sulevi Peltola) saapuu Matikaisen luo keskustelemaan autonsa maksuaikataulusta.

0 ääntä

Kommentit

Tämä kohtaus on Youtubessa. Videon otsikko on "Paha maa - hankala asiakas".