Otsikko
Elokuva Elämän opetukset

Kysytty

Elokuvassa Elämän opetukset siteerataan kuulemma paljon John Donnea. En ole koskaan kuullutkaan tästä elokuvasta, mutta arvelen, ettei sitä ole tallenteena saatavissa, mutta päätin kuitenkin kysyä. Ja voisin tietysti jatkaa, että miksi ei ole!

Vastaus

Vastattu

Mike Nicholsin elokuva Wit (2001) on julkaistu suomeksi sekä nimellä Elämän opetukset että Henki. Jälkimmäistä nimeä on käytetty dvd-julkaisussa, jota on saatavilla myös monista kirjastoista.

Tietoa elokuvasta IMDB:ssä: https://www.imdb.com/title/tt0243664/