Eli etsin englanninkielistä nettisivustoa, joka suosittelee samantyyppisiä kirjailijoita. Sivustolla kirjailijoiden nimet ikään kuin pyörivät ja tiettyä…

Kysytty

Eli etsin englanninkielistä nettisivustoa, joka suosittelee samantyyppisiä kirjailijoita. Sivustolla kirjailijoiden nimet ikään kuin pyörivät ja tiettyä kirjailijaa klikkaamalla sivusto antaa muiden samantyyppisten kirjailijoiden nimet. Kirjailijat on jollain tavoin muistaakseni järjestelty aiheen mukaan ja lisäksi sieltä löytyy myös kotimaisia kirjailijoita.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoittanetko Literature-Map sivustoa.

http://www.literature-map.com/