Elämäkerta tai muita tietoja kirjailijasta Franklin W. Dixon, Hardy-pojat sarjan kirjoittajasta.

Kysytty

Elämäkerta tai muita tietoja kirjailijasta Franklin W. Dixon, Hardy-pojat sarjan kirjoittajasta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Franklin W. Dixonista ei löydy elämäkertaa eikä mainintaa ulkomaisista lastenkirjailijoista kertovissa kirjoissamme, koska Dixon on tietojemme mukaan salanimi, jonka taakse kätkeytyy useita eri kirjoittajia.