Einojuhani Rautavaaran Octet for Winds, ystäväni, musiikinopettaja, trumpetisti, kapellimestari, Darren Postema haluaisi sävellyksen nuotit, näin ymmärsin…

Kysytty

Einojuhani Rautavaaran Octet for Winds, ystäväni, musiikinopettaja, trumpetisti, kapellimestari, Darren Postema haluaisi sävellyksen nuotit, näin ymmärsin viestistä... hän pyysi käymään Turun musiikkikirjastossa... Suomesa ollessaan oli Turun Metsänkävijäin orkesterissa soittamassa...
Odotan saavani tietoa tässä asiassa, tai yhteystietoja, keneltä voisin kysellä, mahdollisesti löytää ja ostaa nuotit...
Itse en näistä asioista ole perillä..
Terv Jarmo Tammisto

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ensemble- ja orkesterikokoonpanojen nuottimateriaaleja ei yleensä ole kirjastojen kokoelmissa, vaan ne ovat vuokra-aineistoa. Einojuhani Rautavaaran Octet for Winds (1962) on saatavissa vuokraksi Fennica Gehrmanin kautta. Teos löytyy palvelun Hire materials -alasivulta hakutoiminnolla.

Tilauskäytännöt vaihtelevat maittain. Tilaus tapahtuu joko Zinfonia-portaalin kautta tai paikalliselta välittäjältä. Käytännön ohjeet sekä Fennica Gehrmanin toimiston yhteystiedot löytyvät sivulta https://www.fennicagehrman.fi/hire-materials/how-to-order/