Nuotteja hakuaisin Ladyvan bookie soitosta.. Haluaisin nuoteista soittaa hänen soittamiaan biisejä

Kysytty

Nuotteja hakuaisin Ladyvan bookie soitosta..
Haluaisin nuoteista soittaa hänen soittamiaan biisejä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vanessa Sabrina Gnaegi, taitelijanimeltään Ladyva, on sveitsiläinen boogie woogie, blues ja jazz -muusikko. Ikävä kyllä näyttää siltä, ettei hänen tuotannostaan ole julkaistu nuottikirjoja. Hakusanoilla "Ladyva sheet music" löytyy internetistä joitakin ladattavia nuotteja, jotka ovat maksullisia, esimerkiksi nämä:

Für Elise

Tell me how do you feel

8 to the bar

YouTubesta löytyy samoilla hakusanoilla videoita, joissa on musiikin lisäksi nuotit.