Ehkä tyhmä kysymys, mutta kuulin huhua, että kirjastoista saa lainattua mitä erikoisimpia laitteita..? Onko siis mahdollista lainata kosteuden mittaamiseen…

Kysytty

Hei!

Ehkä tyhmä kysymys, mutta kuulin huhua, että kirjastoista saa lainattua mitä erikoisimpia laitteita..? Onko siis mahdollista lainata kosteuden mittaamiseen tarkoitetun laitteen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaikenlaisia esineitä voi kirjastosta lainata, mutta valitettavasti kosteusmittaria ei meillä ole.

Esineet voi tarkistaa HelMet-hausta näin: laita hakusanaksi esine ja valitse esine myös kohdasta aineisto. Näin saat luettelon kaikista niistä esineistä, joita helmet-kirjastot lainaavat.