Dal mu gazaldat guoska guovvamanu. Maid dat 'guovva' das darkkuha? Lean gal varra gullan cilgehusa ovdal muhto in sat muitte... (Eara manuid cilgehusaid gal…

Kysytty

Dal mu gazaldat guoska guovvamanu. Maid dat 'guovva' das darkkuha? Lean gal varra gullan cilgehusa ovdal muhto in sat muitte... (Eara manuid cilgehusaid gal muittan; dan dihtii aiggusin guovvamanu birra ge diehtit...)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Bures Jutta!
Jerren Kotusa Káres (Kaarina Vuolab) guovvamánnu sánis. Son vástidii ná:

Sammallahti čilgii oktii dán nu ahte guovvamánnu lea skandinávalaš
loatnasátni (sullii gojemånad). Das ii leat mihkke dahkamušaid
goavvi-sánin, vaikko muhtumin dákkárge jurdda oidnostallá. Dan in dieđe,
maid skandinávalaš sátni goje- mearkkaša.