Czeslaw Milosz lainaa kirjassaan Vangittu mieli Betaksi kutsumaansa puolalaiskirjailijaa s. 128 alk. Tämä on 1946 kirjoittanut kahden muun kanssa kirjan Olimme…

Kysytty

Czeslaw Milosz lainaa kirjassaan Vangittu mieli Betaksi kutsumaansa puolalaiskirjailijaa s. 128 alk. Tämä on 1946 kirjoittanut kahden muun kanssa kirjan Olimme Auschwitsissa.
Kukahan on kyseessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Puolalaissyntyinen kirjailija Tadeusz Borowski on Miloszin kirjan "Beta". Borowskin kirjoittaman kirjan englanninkielinen nimi on "This Way for the Gas, ladies and gentlemen", mutta valitettavasti en löytänyt tietokannoistamme mainintaa kirjan suomennoksesta.