Control -lehden artikkelia joka käsittelee venäläistä kamppailulajia Systema.

Kysytty

Control -lehden artikkelia joka käsittelee venäläistä kamppailulajia Systema.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En löytänyt tuota Control-lehden artikkelia, mutta Budokan numerossa 2 vuodelta 2003 on Mikko Lindholmin juttu Systema: Venäjän erikoisjoukkojen taistelutaitoa Helsingissä.
Lisäksi osoitteessa http://www.findarticles.com/ on maksuton artikkeliarkisto ja sieltä löytyy melko lyhyt englanninkielinen artikkeli systemasta ja sen historiasta.