Chez Dominic suljettiin 5. lokakuuta 2013. KOhta sen jälkeen (= joulu tai tammikuun numerossa) HS kuukausiliitteessä oli pieni kirjoitus kuinka joku toimittaja…

Kysytty

Hei
Chez Dominic suljettiin 5. lokakuuta 2013. KOhta sen jälkeen (= joulu tai tammikuun numerossa) HS kuukausiliitteessä oli pieni kirjoitus kuinka joku toimittaja oli kaksi kertaa käynyt CDssä ja molemmilla kerroilla saanut reaktion ruuasta.
Voinko saada kopion jutusta, tai ainakin toimittajan nimen. Itselläni näyttää olevan sama ongelma. Todennäköisyys reaktioon ksvaa mitä hienompi ja jännittävämpi ravintola on.
MIstäköhän tuosta saisi lisää tietoa?
LIsäkysymys, milloin ravintola George lopetti, 2009? Ko ravintola oli ensimmäisen tapaukseni lähde...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällaista artikkelia ei valitettavasti löytynyt Helsingin Sanomien Kuukausiliitteestä tältä ajalta. Olisiko lehti ollut joku muu?

Yritys- ja yhteisötietojärjestelmä YTJ:n mukaan ravintola Georgen toiminta on loppunut 1.1.2008:

https://tietopalvelu.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=764590&tarkiste=8D…