Biisi luultavammin 70-lun lopulta tai 80-luvun alusta..uuden aallon tyyppinen joku bändi..sanoituksessta kerrotaan mm. Laitapuolen kulkijasta joka torin…

Kysytty

Biisi luultavammin 70-lun lopulta tai 80-luvun alusta..uuden aallon tyyppinen joku bändi..sanoituksessta kerrotaan mm. Laitapuolen kulkijasta joka torin laidalla kulkee ja aarteen kerää muovikassiin..tää oli jotenkin se keskeinen joka jäi mieleen..aattelin et ois woude tai kumma heppu ja lopun ajan voidellut mut en löytänyt niiden biiseistä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsitty kappale on kouvolalaisen Top Rankin Irtopalanen yhtyeen ensimmäiseltä suomenkieliseltä singleltä, joka ilmestyi marraskuussa 1981.