Batman-asun kaavat! Ovat varmasti jossain Suuri käsityö- kerholehden numerossa ainakin, mutta missä?

Kysytty

Batman-asun kaavat!
Ovat varmasti jossain Suuri käsityö-
kerholehden numerossa ainakin, mutta
missä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Batman-asun kaavojen pitäisi löytyä Suuri Käsityökerho -lehden numerosta 11 vuodelta 1989. Kannattaisi ehkä myös katsella läpi lähikirjaston luettelosta naamiaiset tai lastenkutsut asiasanalla löytyviä teoksia, niistä saattaisi löytyä myös Batman-asu. Muotimuksu--lasten muoti- ja kaavalehti 1999, 1--Kevät löytyy kaavat Leevi Lepakkomies-asuun. Voisit ehkä tiedustella Sinooperi Oy:stä (p. 09-3484466), heiltä saattaisi löytyä apu tällaisessa tilanteessa.