Milloin Turun Pääkirjastosta voi lainata sarjakuvalehtiä, esim Witch-sarjakuvaa?

Kysytty

Milloin Turun Pääkirjastosta voi lainata sarjakuvalehtiä, esim Witch-sarjakuvaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti vielä ei voi sanoa tarkkaa aikaa, milloin aikakauslehtiä voi lainata. Palutusautomaatti ei ota vastaan ohuita lehtiä ja niille ollaan kehittämässä lainauskoteloa. Toivottavasti asia järjestyy pian. W.i.t.c.h Aikakirjat sarjakuvalehtinä ovat lainattavissa, samoin W.i.t.c.h kirjat.