Otsikko
Asun tällä hetkellä Kathmandussa. Haluaisin kopion muutaman artistin nuoteista. Onko mahdollista, että saisin nnuotteja skannattuna sähköpostiini? Kiitos…

Kysytty

Hei,

Asun tällä hetkellä Kathmandussa. Haluaisin kopion muutaman artistin nuoteista. Onko mahdollista, että saisin nnuotteja skannattuna sähköpostiini?
Kiitos etukäteen vastauksesta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tekijänoikeuksien vuoksi kirjasto ei voi valitettavasti skannata tai kopioida nuotteja ja lähettää niitä asiakkaalle. Joitain nuotteja löytyy internetistä, ehkä kannattaa kokeilla hakea. Kaukolainakäytännöistä voi tiedustella paikallisista kirjastoista, en tiedä, onnistuisiko tilaaminen sinne. Nettikirjakauppojen ja -antikvariaattien valikoimiin kannattaa myös tutustua http://www.antikvariaatti.net/type.php?id=5&category=749 .