Otsikko
Asun Espoossa ja minulla on Helmetin kirjastokortti. Olisko mahdollista saada Iitin kirjastoon kirjastokortti? Sekä maksaako tämä?

Kysytty

Asun Espoossa ja minulla on Helmetin kirjastokortti. Olisko mahdollista saada Iitin kirjastoon kirjastokortti? Sekä maksaako tämä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Iitin kunnan kirjastokortti ei ole maksullinen. Kortin saamiseksi sinun kannattaa ottaa yhteyttä iitin kirjastoon:

Puhelinnumero:

Sähköposti:
kirjasto@iitti.fi

Pelkään kuitenkin, että sinun on noudettava kortti Iitistä.