Otsikko
Asiakas haluaisi opetella BREAK-tanssia. Onko olemassa kirjaa tai videota aiheesta?

Kysytty

Asiakas haluaisi opetella BREAK-tanssia. Onko olemassa kirjaa tai videota aiheesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Breaktanssista löytyy seuraavat kirjat:

WATKINS, William H.
Breakdance / William H. Watkins, Eric N. Franklin. - Bromley :
Columbus Books, cop. 1984. - x, 115 s. : kuv.
ISBN 0-86287-079-8

BREAKDANCING / compiled by Lucy Alford. - London : Hamlyn, cop.
1984 - 60 s. : kuv.
ISBN 0-600-50074-8

Ahvenniemi, Ulla: Tanssi
Aikakauslehti: Kodin kuvalehti
Vu/nro/sivu 1999 ; 7 ; 94-104
Huomautus: Artikkelikokonaisuus tanssiharrastuksesta; country, steppi, samba,
flamenco, vatsatanssi, breakdance, paritanssi

Myös Internetistä kannattaa käydä vilkaisemassa seuraavaa sivua, josta on linkkejä eteenpäin: http://www.breakdance.com