Otsikko
Arvoisat kirjastonhoitajat! Missä Suomen ammattikorkeakouluissa voi opiskella sosiaali-ja terveysalaa? Miten niiden kirjastoihin voi tehdä hankintaehdotuksen?…

Kysytty

Arvoisat kirjastonhoitajat!

Missä Suomen ammattikorkeakouluissa voi opiskella sosiaali-ja terveysalaa? Miten niiden kirjastoihin voi tehdä hankintaehdotuksen?
Entä mistä saa näiden osoitteet?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sosiaali- ja terveysalaa voi opiskella Suomessa tällä hetkellä seuraavissa ammattikorkeakouluissa:

Centria-ammattikorkeakoulu
Diakonia-ammattikorkeakoulu
Hämeen ammattikorkeakoulu
Jyväskylän ammattikorkeakoulu
Kajaanin ammattikorkeakoulu
Karelia-ammattikorkeakoulu
Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
Lahden ammattikorkeakoulu
Lapin ammattikorkeakoulu
Laurea-ammattikorkeakoulu
Metropolia ammattikorkeakoulu
Mikkelin ammattikorkeakoulu
Oulun ammattikorkeakoulu
Saimaan ammattikorkeakoulu
Satakunnan ammattikorkeakoulu
Savonia-ammattikorkeakoulu
Seinäjoen ammattikorkeakoulu
Tampereen ammattikorkeakoulu
Turun ammattikorkeakoulu
Vaasan ammattikorkeakoulu
Yrkeshögskola Arcada
Yrkeshögskola Novia

Ammattikorkeakoulujen kirjastojen yhteystiedot löydät joko oppilaitosten sivuilta tai esimerkiksi Kirjastot.fi-sivustolta kohdasta Ammattikorkeakoulukirjastot. Kirjastojen sivuilta yleensä löytyy linkki, josta pääset tekemään hankintaehdotuksen. Mikäli hankintaehdotuslinkkiä ei löydy, lähetä sähköpostia kirjaston yhteiseen sähköpostiosoitteeseen, jollainen varmasti löytyy kunkin kirjaston yhteystiedoista.

http://www.minedu.fi/export/sites/default/OPM/Koulutus/ammattikorkeakou…
http://www.kirjastot.fi/kirjastot/ammattikorkeakoulukirjastot#.WIDsomC7…