Otsikko
Artturi Leinonen ja Aukusti Ripsaluoma: "Piirteitä Jyväskylän seminaarin Miestoverikunnan vaiheista 1863-1913" Etsin oheista teosta, jos Metsosta löytyisi.

Kysytty

Artturi Leinonen ja Aukusti Ripsaluoma:
"Piirteitä Jyväskylän seminaarin Miestoverikunnan vaiheista 1863-1913"
Etsin oheista teosta, jos Metsosta löytyisi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja kyllä löytyy Metson varastosta. Sen tarkka nimi on Rupeaman raadettua: Jyväskylän seminaarin 50-vuotisen toiminnan muistoksi/Seminaarin oppilaat. Piirteitä Jyväskylän seminaarin Kiestoverikunnan vaiheista 1863-1913.
Kannattaa siis poiketa pääkirjaston aikuisten osaston neuvontaan ja pyytää kirjaa varastosta.