Otsikko
Armeijan miesvahvuus 2 maailmansodassa näissä maissa, Ranskan,Romanian,Bulgarian ja Iranin.

Kysytty

armeijan miesvahvuus 2 maailmansodassa näissä maissa, Ranskan,Romanian,Bulgarian ja Iranin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ranskan asevoimien miesvahvuus

Romania
sodan alussa 686 000
sodan lopussa 1 225 000

Bulgaria
sodan alussa 160 000
sodan lopussa 450 000

Tiedot teoksesta John Ellis, The World War II Databook, 1993

Iran
125 000 (army)
Tieto internetistä, Library of Congress
A Country Study: Iran. Armed Forces. Historical Background (http://lcweb2.loc.gov/frd/cs/irtoc.html)