Otsikko
Anson,jay; suomennettu kirjallisuus?

Kysytty

anson,jay; suomennettu kirjallisuus?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jay Anson on julkaissut englanninkielisen kirjan The Amityville Horror, josta on tehty myös elokuva.
Kirjaa ei ole suomennettu, eikä muutakaan Ansonin kirjoittamaa löydy suomenkielellä. Englanninkielellä kirja on Kuopion kaupunginkirjastossa. Elokuvaa ei ole ainakaan kirjastoissa saatavilla.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Päivitys näin 18 vuoden jälkeen. Nykyisin elokuva löytyy DVD:nä useammista kirjastoista, kirjaa löytyy myös muualta kuin Kuopiosta.