Alla olevia kirjoja en löytänyt Helmetin kautta, onko niitä mahdollisuus saada mitenkään? Implementing Backup and Recovery David B. Little, David A. Chapa ISBN…

Kysytty

Alla olevia kirjoja en löytänyt Helmetin kautta, onko niitä mahdollisuus saada mitenkään?

Implementing Backup and Recovery
David B. Little, David A. Chapa
ISBN 0471227145

Backup & Recovery
W. Curtis Preston
ISBN 0596102461

Using SANs and NAS
W. Curtis Preston
ISBN 0596001533

Designing Storage Area Networks: A Practical Reference for Implementing Fibre Channel and IP SANs
Tom Clark
ISBN 0321136500

Storage Virtualization: Technologies for Simplifying Data Storage and Management
Tom Clark
ISBN 0321262514

Storage Area Networks for Dummies
Christopher Poelker
ISBN: 0-7645-2480-1

Storage Area Networking Essentials: A Complete Guide to Understanding & Implementing SANs
Richard Barker, Paul Massiglia
ISBN: 0-471-03445-2

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymistäsi teoksista kolme löytyy yliopistokirjastojen yhteistietokannasta LINDAsta, mutta nekään eivät ole lainattavissa. Koska teoksia ei löydy pääkaupunkiseudun kirjastojen kokoelmista, eikä niitä ole saatavissa muualtakaan Suomesta, voit tilata ne kaukopalvelun kautta ulkomailta. Helsingin kaupunginkirjaston kaukopalvelulomake ja palvelun ohjeet sekä hinnat löytyvät täältä http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kaukopalvelu/ .