Aku Ankassa oli joskus pianisti nimeltä Lipi Raasu. Onko tämä väännös jostakusta tunnetusta henkilöstä? Itse yleensä tunnistan nimiväännökset, mutta tämä ei…

Kysytty

Aku Ankassa oli joskus pianisti nimeltä Lipi Raasu. Onko tämä väännös jostakusta tunnetusta henkilöstä? Itse yleensä tunnistan nimiväännökset, mutta tämä ei aukea, mikäli se siis on nimiväännös.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mahdollisesti kyseessä on romanialainen pianisti Radu Lupu. Itselleni ei oikein muita sopivia tullut mieleen.

Heikki Poroila

0 ääntä

Kommentit

Voisiko olla Liberace kyseessä?