Ajoneuvotekniikan perusteet - kuorma-autot mistä löydän ko. kirjan.

Kysytty

Ajoneuvotekniikan perusteet - kuorma-autot
mistä löydän ko. kirjan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko kyse tästä Volvon julkaisemasta kirjasta?:
Ajoneuvotekniikan perusteet, Göteborg: Volvo truck parts corporation, 1991. Isbn 91-88126-14-5 (NID.) Kirjaa ei ole Vaasan kirjastoissa. Se voidaan halutessasi kaukolainata, löytyi Porvoosta. Voit tulla tekemään kaukolainapyynnön omaan kirjastoosi.