Ajattelin kun olin juuri lukenun S.E Hintonin nuortenromaanin Me kolme ja jengi, niin etsisin samaisesta teoksesta elokuvaa. Löytyykö mistään Turun kirjastosta…

Kysytty

Ajattelin kun olin juuri lukenun S.E Hintonin nuortenromaanin Me kolme ja jengi, niin etsisin samaisesta teoksesta elokuvaa. Löytyykö mistään Turun kirjastosta edellä mainittua teosta elokuvana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä Turun kaupunginkirjaston pääkirjastosta löytyy S. E. Hintonin kirjaan The outsiders (suom. Me kolme ja jengi) perustuva elokuva dvd-videolevynä. Elokuvan nimi on myös Outsiders, ja sen on ohjannut Francis Ford Coppola. Saatavuuden voit tarkistaa verkkokirjastostamme http://borzoi.kirja.turku.fi/Intro?formid=form1

2 ääntä

Kommentit

Löytyykö Parolan kirjastosta elokuvaa joka perustuu kirjaan "Me kolme ja jengi"?