Äitini äidin siskon poika onko mulle mitään sukua?

Kysytty

Äitini äidin siskon poika onko mulle mitään sukua?

Vastaus

Vastattu

Sisarusten lapset ovat serkkuja keskenään. Näin ollen kyseinen henkilö on äitisi serkku ja myös sinun sukulaisesi. Jos äitisi serkulla olisi lapsia, he olisivat sinun pikkuserkkujasi.
Tästä aiheesta on kysytty aiemminkin. Kannattaa tutustua muihinkin vastauksiin samasta aiheesta:
https://www.kirjastot.fi/kysy/kuinka-jatkuu-serkku-pikkuserkku-jne?lang…

3 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Isoserkku?