5-vuotias tyttärenpoikani on kiinnostunut seikkailuista,tarhakaverilla onsyntymäpäivälahjaksui saatu meririsvolaiva, jonka ympärillä nyt kaverit seikkaiulevat…

Kysytty

hei, 5-vuotias tyttärenpoikani on kiinnostunut seikkailuista,tarhakaverilla onsyntymäpäivälahjaksui saatu meririsvolaiva, jonka ympärillä nyt kaverit seikkaiulevat

mitähän seikkailu kirjoja tai dvd-nauhoja voisi suositella tämänikäiselle veselille, jokar ei osaa voielä lukea. .lapselle pojalle on luettu paljon suomalaista ja saksankirelistä lastenkirjallisuutta,

vinkistä kiitollinen mummo

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Merirosvo -ja seikkailuaiheisia kuvakirjoja:

Bagge: Kadonneen aarteen arvoitus (Angry birds)
Disneyn Lentsikat ja Autot-kirjat
Casta: Mustikkajengi ja merirosvot
Crowe: Pyjamapiraatit
Knapman: Oma seikkailusaari
Koivisto: Seikkailu enon veneellä (Miina ja Manu)
Kunnas: Aarresaari
Libenzi: Roope ja merirosvot
Parvela: Taro-kirjat
Ritari-Mikke-kirjat

Ääneen lukuun ja lukemisen opetteluun voisi suositella myös helppolukuisia Kapteeni Kuula ja Piraatti-Pete -sarjojen kirjoja.

Merirosvo-ja seikkailuaiheisia DVD-levyjä:

Jake ja Mikä-mikä maan merirosvot-sarja
Palomies Sami-sarja
Vikke Viikinki-sarja

Kirjastosta löydät myös muita aiheeseen sopivia kirjoja ja DVD-levyjä, kysy lisää kirjastostasi.