Otsikko
2000 luvun alussa tv:stä tuli lastenohjelma animaatio, jonka nimeksi muisteltiin villiä elämää. Se tuli ehkä kanavalta kaksi ja siinä seikkaili tikku-ukko…

Kysytty

2000 luvun alussa tv:stä tuli lastenohjelma animaatio, jonka nimeksi muisteltiin villiä elämää. Se tuli ehkä kanavalta kaksi ja siinä seikkaili tikku-ukko tyylisiä eläimiä kuten sarvikuono, norsu tai vaikka muurahainen. Myös puilla, heinillä ja kivillä oli kasvot ja pyöreä peruna nenä ja ne elivät samoin kuin eläimet. Ohjelmassa ei puhuttu mitään mutta tilanteissa oli erilaisia äänähdyksiä, möngerryksiä ja musiikkia. Sarjassa ei ollut ihmishahmoja.

Vastaus

Vastattu

Vastausta ei valitettavasti löytynyt. Vanhoja televisio-ohjelmien tietoja pääsee selaamaan esimerkiksi Wayback Machinen avulla, tässä tapauksessa etsin telkku.com-sivuston vanhoja ohjelmatietoja. Valitettavasti niistä ei kuitenkaan löytynyt ohjelmaa, jonka nimi kuulostaisi kuvaustasi vastaavalta. Myöskään google-haku ei tuottanut oikeita tuloksia. Yksi tapa etsiä tietoa ohjelmasta olisi vielä selata tietyn aikavälin joka päivän televisio-ohjelmat mikrofilmatuista sanomalehdistä, tähän ei kuitenkaan ole tällä erää aikaa.

Ehkä joku lukijoista muistaa tämän ohjelman?