10 Suomea lähimpänä olevaa itsenäistä valtiota?

Kysytty

10 Suomea lähimpänä olevaa itsenäistä valtiota?

Vastaus

Vastattu

Suomen naapurimaat ovat Suomea lähinnä olevat itsenäiset valtiot.

Naapurissamme ovat (kaikki eivät ole ihan vieressä, mutta lähellä) pohjoismaat eli Ruotsi, Norja, Tanska ja Islanti.

Baltian maat eli Viro, Latvia ja Liettua sekä Itämeren rantavaltiot Venäjä, Puola ja Saksa.

Jos haluaa tietää maat, jotka ovat Suomen kaltaisia, voisi perehtyä vaikkapa  World Population review - sivustoon. Siellä on listattu mm. 10 parasta maata asua (Suomi on sijalla 11 eli hyvin kärjessä)