Yritin varata yhtä kirjaa jonka nimi on William ja Harry mut siinä luki sit kun olin täyttänyt tiedot et ei varattavissa nyt haluaisin tietää miksei sitä saa…

Kysytty

Yritin varata yhtä kirjaa jonka nimi on William ja Harry mut siinä luki sit kun olin täyttänyt tiedot et ei varattavissa nyt haluaisin tietää miksei sitä saa lainata on ollut kerran jo lainassa mulla

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitat varmaan teoksen englanninkielistä painosta William and Harry. Valitettavasti kirjan ainut kappale on kadonnut järjestelmästä. Tieto asiasta lähtee hankintaosastolle.