Yritin varata kirjan "Onnen maa, Suomi elokuussa 1939" (Denise Bellon), mutta sain Helmetistä vastaukseksi "ei voi varata"-komnmentin. Miten kirjan saa…

Kysytty

HEI,

yritin varata kirjan "Onnen maa, Suomi elokuussa 1939" (Denise Bellon), mutta sain Helmetistä vastaukseksi "ei voi varata"-komnmentin. Miten kirjan saa varatuksi ja luettavaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teos on niin uusi ettei se ole vielä ehtinyt kirjastoihin ja siksi sitä ei voi vielä varatakaan. Sitten kun teos on kirjastossa sitä voi varata. Tulee pian kirjastoihin mutta tarkkaa päivää ei tiedetä.